Saturday, February 5, 2011

Шинэ жилийн мэнд хүргье

Битүүний орой
Гэрийнхэн өвөө эмээгийнх рүү явсан. Мэдээж намайг авч явах гэж оролдсон л доо. Харин би ганцаараа баймаар байна, үзэх, унших юм их энэ тэр гэж баахан шалтаг хэлсний эцэст гэртээ үлдэхээр болсон. Лалалалалаллалалала, гоё доо 
Өглөө Төмөрзам явж үсээ тушаав. “...Танил үсчний цонхны гэрэл намайг тайвшруулна...” Б.Галсансүх. Хүний үс залгаж зүүсэн эмэгтэй галзуурсан тухайх яриа. Миний үс хэсэг хэсгээрээ газар унасаар...Миний бодол, сэтгэл, хүслийг шингээсэн үсний ширхгүүд...Гэхдээ харамсаагүй. Ирээд гэрээ цэвэрлэлээ, Гоодальдлаа, хөгжмөө хамгийн чанга дээр тавьлаа, бууз биш хоол хийлээ :p Өөр юу ч хийлээ дээ, нэг мэдсэн оройн долоон цаг. Одоо ингээд кинодлоо 

Өнөөдрийн playlist
Adele-Rolling in the deep
She
Lily Allen-Whod have known
Цой-Пачка сигарет
Цой-Печаль
Звери-Для тебя
Little-Chanson de fille
Janis Joplin- Piece of my heart
Cant take my eyes of you- “Closer” soundtrack

Movie list
2046-Вон Кар Вай
Вероникагийн хоёр амьдрал-Кшистоф Кизловски

Шинийн 2
Still home alone, a pack of cigarette, a cup of sorrow, a punch of happiness, feeling guilty about.., “XXY” story about Alex, missing my Anuk, “The Greatest” album by Cat Power…



0 comments: