Sunday, May 15, 2011

To my friend

Чамайг хөөрхөн өө гэж дуудахдаа би хүмүүсийн боддогоос өөр утгаар хэрэглэдгийг чи мэднэ, тээ :) Гаднаа шал өөр харагддаг ч дотроо бол хэний ч мэдэхгүй тийм гэгээн ертөнц. Би тэр ертөнцийн хаалгаар шагайсан. Гэхдээ би одоохондоо зочны өрөөнд чинь л сууж байгаа байх. Эсвэл муухай ааштай, хүйтэн хөндий хүн болохоор намайг үүд рүү, бүр хаалганы гадаа гаргасан ч байж магадгүй. Тэгвэл би чиний хаалгыг дахиад л тогшоод зогсож байна. Надад уурласан, эсвэл гомдсон шалтгааныг нь сонсоод зөндөө инээсэн. Тиймхэн юмнаас болж... гэж бодоод. Бас тийм эмзэгхэн. Намайг уучлаарай :) Одоо дахиж тийм муухай ааш гаргахгүй гэж хэлж чадахгүй л дээ. Гэхдээ тийм тохиолдол дахиж гарлаа гэхэд надаас битгий асуугаарай, заа. Зүгээр л шууд өөрийнхөөрөө хийчих. Би юу ч хэлэхгүй. Чамайг ч, өөрийгөө ч мэднэ :p Аан тийм, бас чи надад ямар үнэ цэнэтэй, эрхэм хүн гэдгийг мэдлээ. Тэгэхээр энэ долоо хоногт чиний гаргасан үйлдэл нөгөө талаар цагаа олж, зөв байж, Мм? Намайг одоо уучилсан уу? Хэрвээ тийм бол надад маргааш чихэр авчирч өгөөрэй. Тэгээд би уучилсныг нь мэдэх болно :) Миний хайртай найз, хөөрхөн өө >:d<

3 comments:

slngo said...

tiim emzeghen naiziigaa sanachihlaa salhi mine..

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
tungaa said...

hoorhon sht egshuglen hehe